5 особливостей пакетів для кави, або навіщо обирати пакети з багатошарових матеріалів?

Гассет (пакет з центральним швом)

Гассет (пакет з центральним швом)

Пакети для кави — це спеціально розроблена упаковка, яка на сучасному ринку представлена у різних формах, стилях, кольорах та матеріалах. Саме тому у виробників та обсмажувальників кави дуже часто виникають питання та роздуми з приводу того, які ж саме пакети обрати та які особливості упаковки варто врахувати. 

Упаковка з багатошарових матеріалів та винахід дегазаційного клапану зробили революцію у світі упаковки саме для свіжообсмаженої зернової кави, адже такий тип упаковки дозволяє обсмажувальникам одразу фасувати свою продукцію, не турбуючись про те, що пакет під впливом вуглекислого газу може лопнути.  Гнучкість і переваги гнучких пакувальних пакетів із використанням дегазаційних клапанів роблять їх ідеальним вибором для упаковки кавових пакетів.

Особливості пакетів для кави

1. Металізований багатошаровий матеріал. Використання металізованої упаковки для зернової та меленої кави — це ідеальний аналог скляній або металевій тарі, адже така упаковка захищає продукт від вологи, проникнення УФ променів, пилу та сторонніх запахів.  При цьому, він більш економічний, легкий, зручний при транспортуванні та зберіганні, а також дає можливість обрати форму пакету та дозволяє наносити повнокольоровий друк. 

2. Використання дегазуючого клапану. Така додаткова опція — це реальна можливість використання пакетів різного типу для свіжообсмаженої зернової кави, адже завдяки клапану вуглекислий газ, який виділяється при охолодженні зернової кави і може розірвати упаковку при накопиченні в ній, виводиться, а кіслород в пакет не попадає.

Пакети дой-пак компанії “Джерело”

Пакети дой-пак компанії “Джерело”

3. Кілька варіантів типів пакетів, які можна використовувати для упаковки кави:

  • пакети дой-пак — один з найбільш популярних пакетів для кави, який доступний в різних розмірах. Пакети дой-пак є презентабельними, можуть мати зовнішній шар з крафту та брендування;
  • пакет з плоским дном flat bottom — це новий тип упаковки, який все більше набирає популярність та використовується для преміальних сортів продукції. Він має цікаву квадратну форму, є дуже презентабельним та вигідно представляє продукт на полицях магазинів;
  • гассет (пакет з центральним швом) має бокові фальці, завдяки яким збільшується об’єм пакета, центральний шов на задній стороні упаковки та є традиційним видом упаковки для кави;
  • пакет стабіло схожий за своїми характеристиками з пакетом гассет, проте має чотири зварені сторони, на які зручно наносити друк та незвичайно брендувати пакет. 

4. Багаторазова застібка zip lock використовується в пакетах дой-пак та пакетах flat bottom є надзвичайно зручною опцією, адже дає можливість відкривати та закривати пакет до закінчення продукту в ньому, зберігаючи каву герметично закритою навіть після розпаковки. 

5. Брендування пакетів з багатошарових матеріалів — це окремий вид мистецтва, творчості та втілення найсміливіших та оригінальних ідей. Повнокольоровий друк, тиснення, використання всієї площі пакету для нанесення інформації про сам продукт та виробника роблять упаковку з багатошарових матеріалів надзвичайно вишуканою, стильною та привабливою для покупця. 

Обрати свій варіант упаковки для кави ви завжди можете у виробника пакетів з багатошарових матеріалів компанії “Джерело”: завітайте на сайт https://gerelo.dp.ua/prods/, телефонуйте спеціалістам компанії для більш розгорнутої інформації та замовлення.